Sista söndagen i november

Idag så tog vi med farmor till Engsö slott på julmarknad, för det hade vi bestämt att vi skulle göra. Och eftersom att kinden krymt och febern är borta, så gick det rätt bra :) Nu gör det bara ont och jag känner mig väldigt trött, men det kanske är penicillinet som gör att jag är zombietrött? Jag vet inte, jag har knappt ätit penicillin tidigare, då mina föräldrar tycker det är onödigt att proppa i sina barn sådant så fort dom nyser (som vissa föräldrar gör, haha).

Vi fyndade lite därute, sen åkte vi hem till farmor en stund. Först svängde vi in på Net on net också, då Robins telefon bestämt sig för att fucka up. Vilket skitställe det var. Tvungen att gå runt hela jävla stället för att komma till kassorna.


Farmor har adventspyntat hela förmiddagen och var så glad :) Så då fick man gå runt och titta på alla tomtar och grejer i alla rum :) Min adventspyntning är lite mer avskalad, om man säger så :)



#1 - - Anna:

Farmor ser ut som en goo gumman..mkt jul blir det..mysigt!