Torsdag!

Torsdag är ju som sagt min favoritdag på hela veckan :)

Efter att HB lagt ut en väldans massa recept med morötter som bas, vill jag nog aldrig mer se en morot i hela mitt liv :P

Därför kan man känna doften av potatisgratäng och ädelostfyllda rullader från vårat kök här hemma nu :) Muy bättre än morotslasange eller vad sjutton det nu var som fanns med i den där morotssamlingen ;P

RH hade städat fint och möblerat om här hemma medan jag var på jobbet och kämpade igår kväll/natt. Gulligt :)
Han är inte så tokig den där ändå :)

Nu ska jag ut och kocka igen, sen blir det middag till en film jag vann; Tatuerad torso. Är den bra? Aja, den var ju gratis iaf, eftersom att jag vann den :P
#1 - - Jennifer:

Var med och tävla om en bloggdesign :)
http://bloggingbyguinevere.blogg.se/

#2 - - Emmasusanna:

nu tycker
jag att du snackar en jävla massa skit ;)

Vi åt morots soppan i dag och den var JÄTTEGOD :) sådetså! Snart blir det morotslasagnen :)

Och vet du vad...det ända som innehöl någon gnutta fett var två matskedar olivolja och 1 dl mjölk till 5 portioner :) Vad tror du om potatisgratängen ;)

Hahaha

Hoppas den smakade gott i alla fall :P

#3 - - Anna:

Gött-om man är kanin ;) he he..må gott! Kramelikram..

#4 - - Malin Lj:

Föresten Lina, för två veckor sedan träffade jag en tjej här i Umeå på studentpuben NH...hon kände igen mig från din 18 års fest (som jag själv knappt minns:S) dessutom visste hon vad jag hette och vad Einar hette! och det för 6 år sedan! själv har jag redan glömt bort vad hon heter...:S kanske var det Evelina? verkar det stämma? Jag skulle hälsa till dig om vi hade kontakt, så nu hälsar jag också från nån jag inte minns namnet på:P