Kod?

Hmm.... jag har ett litet problem. Jag fick ju nytt VISA-kort och kod efter den där bedrägerigrejen. Jag har inte använt kortet eller koden någon gång. RH har fört över pengar till mitt konto så jag kan åka ner på stan och låsa upp hans mobil idag. Problemet är nu att jag kommer inte ihåg den där dumma koden, och pappret med koden på hittar jag inte. Har letat precis överallt. Kul att gå in som ett UFO på banken och säga att man inte kommer ihåg sin egen kod :P

Annars då? Jo.... solen skiner trots dagens tidiga timma. Är bara att hoppas på det bästa idag.

Trött som fanken idag är jag. Klockan 2 fick jag besök av min älskade lillebror. En unge med större hjärta får man leta efter ordentligt. Klockan 3 kom min kära vän Patrik, snällt att hälsa på sin vän på väg hem från krogen :) Vi satt och pratade om livets konstigheter till klockan var 5, då gick han. Då hade jag varit så trött så jag blev pigg, så jag har fortfarande inte gått och lagt mig sen igår. Har inte tid nu heller. Får ta det ikväll istället.

Känns som att sömnbrist är rätt oviktigt just nu.

image518
Finaste kissekatten med finaste hussen.

#1 - - Anna:

*kramar om*
Försök sova sen ikväll..

#2 - - Anna:

Tittar in & undrar hur du mår idag? *kram*

#3 - - merne:

men kan du skriva ett nytt inlägg nån gång?!??

#4 - - Anonym:

vadå jag? jag skriver ju för fullt !