Löften för 2009

Jag tänker inte flytta och inte tänker jag skaffa några barn heller. Jag tänker inte heller förlova mig eller gifta mig eller något annat sånt där tjaffs. Jag tänker inte heller börja plugga igen. Det lovar jag.

Jag ska dricka mindre öl och mer drinkar. Jag ska läsa mer böcker och raka benen oftare.

För en gångs skull känns det som att mina löften är realistiska och inte kommer att brytas redan 3 dagar in på det nya året...



#1 - - Anna:

He he..ja jag ger inga löften över året..man pallar ju inte att fixa dom många ggr?

Kram

#2 - - GUINEVERE:

Låter som mina löften :P

#3 - - Meems:

fick du suga tag i någon snyggings ansikte vid 12slaget då ;P

#4 - - Yvonne:

Jag har avgett ett enda löfte och det är att jag ska hångla mer under 2009. Det måste ju gå att ordna... eller? S