Smutsig

Har skurat badrummet. Drog fram badkaret och skurade där också. Nu känner jag mig smutsig. Fast jag är ren. Jag känner mig alltid smutsig efter att ha skurat badrummet. Egentligen borde jag ju känna mig jätteren.

Skickat iväg mitt CV på 3 olika håll. Vart ska man skicka CV:t för att få tjänst som lyxhustru till en impotent äldre man med massor med stålar på kontot och jävligt klent hjärta? Utan barn förstås. Ofta orka hålla på och tjafsa som Anna Nicole Smith fick göra.

#1 - - MissKalila:

Det var den bästa kommentaren jag någonsin fått. Tack för det tipset!! Gud va glad jag blev nu. Finns den på bibliotek, eller på bokaffärer eller beställde du den?

#2 - - Anna:

He he..mitt gamla knep? "En gammal bankdirektör med hjärtfel"....

#3 - - Misskalila:

Jag gick förbi på biblioteket och de hade den, skulle iofs måste beställa den från ett annat bibliotek men den kommer. Ska bli spännande!

#4 - - Anna:

Kommer till Västerås nästa vecka...blir där nån timme eller två..lust med fika nånstans??