Moralkärring?

Ja, i alla fall ibland. Så det så. Vissa saker gör man faktiskt bara inte.
#1 - - Favvofaster:

Hallå!!!
Vaddå bakfull hit och dit. Vad håller du på med egentligen.
Och Steve????? Heter han inte Andreas din gulliga kille. Hallååååå Vakna nu och räta upp dig lite tjejen.
Puss
Gamgam

#2 - - Lina:

Tssss, faster Gamgam, du måste ju hänga med i svängen :P Steve är ju min bästaste vän :) Min gulliga kille heter fortfarande Andreas :P

#3 - - favvofaster:

Blev lite orolig då det är steve söt hit och dit och Andreas är bara besvärlig.
Skärpning min favvotös. Detta går inte an.
Jag håller nog koll på dig. Det var väl dumt av dig att lämna ut din bloggadress till polisfaster.
Kram och puss

#4 - - Dita:

gumman, din blogg börjar verkligen bli intressant nu....kul! o din faster verkar riktigt rolig.
kram

#5 - - Lina:

Dita! Min faster är riktigt rolig :) Hon är också ute efter en riktigt rolig karl, hojta till om du hittar nån sån som skulle passa henne ;)