My Immortal

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

Iiiiiihhhhhh...... Så trött!!! Isse väckte mig typ halv 8, då satte han sig på min mage med bollen i munnen. Då var det alltså dags att kasta boll med bääsen. Typ kastade några vändor halvt i sömnen, sen råkade jag kasta iväg den så han inte hittade den, så då kom han å såg sååå sur ut, haha. Men inte fan tänkte jag gå upp då och leta efter nån boll, så jag rullande in mig i täcket å somnade om.

Massor att göra.... Usch.... Borde egentligen springa runt som en galning och stressa med allt nu... Men inget blir ju bättre av att man stressar, så jag sitter här å tar det lugnt jag :P

Hungrig som en gnu är jag också, men i kylen finns bara mat till nyårsmiddagen, och ingenting till Pinkis :/ Får käka upp kakorna som är kvar sen igår :/

När man har bott två stycken i en liiiiiiiten lägenhet, så känns det ganska så väldigt tomt när man helt plötsligt bor en där bara. Men man vänjer sig förhoppningsvis rätt fort.

Nehe.... Fixa en playlist och sätta igång kanske? Ringa å väcka brorsan om en stund också.
#1 - - Rusk:

Aj! Första nyårsafton för lilla Isse, och alldeles ensam... Dom andra i ditt zoo får väl hålla ett öga på stackarn! :-P

Hmm... Jag som inte ens hade lagt mig kl. 8, trots att jag verkligen borde ha gjort. :-/ Morsan åkte ifrån mig, så nu får jag ta egen bil.. Typpiskt!

Bra att du inte stressar, så att du hinner äta kakor i lugn o ro... :-D

Stå på dig gumman, och ha så jäkla kul ikväll!

Kraaaam!
Kristian

#2 - - frokenhemlig:

Jag sitter nu nästan & gråter för att jag inte kunde komma till dig ikväll *snyft*

& dessutom så "får" jag inte skriva komm´s till dig :P.. Vi tar det nån dag när lilla gumman har nyktrat till ;)

Stor nyårskram till dig pluttan!!

Se till att shaka loss ordentligt..för mig också!!
Alla schlagers = mina låtar!!

#3 - - Fröken Hemlig:

Ute är det becksvart, jag önskar att jag nu kunde stå där ute på gatan i den kalla luften, men sitter instängd här, natten har bara varit ett enda stoort kaos.. den härlifa vinterkräksjukan har kommit hit.. känner mig som ett tuggat och utspottat äppelskrutt...har förlorat någon inatt..att man aldrig lär sig hantera döden, att den fortfarande gör en upprörd, ledsen och rörd. Är så trött, varenda del i min kropp skriker efter sömn, men vem lyssnar inte jag iallafall. Det enda som kan få humöret att vara någorliunda uppe är att få höra om festen..jag själv höll på att missa tolvslaget..

Oj detta skulle nog ha skrivits i ett mail..men skit samma det bjuder jag på!

arrividerci!

#4 - - PT:

verkar som ni damer behöver en stor kram i början på det nya året.

RUSKEN -----> nåååå...... krama flickorna nu då. jag gör det inte.... blllääää tjej baciller ;P

#5 - - Rusk:

Jättestor varm MEGA-KRAM på er tjejer!!!

Kram på dig oxå PT... ;-)

Kristian

#6 - - Anonym:

va fasiken rusken skärp dig. inte kan du krama mig såhär öppet =P

nyp i stjärten på dig då HAHAHAHHAHA

PT is the devil

#7 - - Anonym:

Jag behöver iallafall ingen kram, ville bara få skriva till min lilla pinkis..som nu e utan dator
:(

#8 - - PT:

ville bara tala om att PT har sympatikänslor för han har en dålig dag idag =(
hatar dessa dagar.......suck.....