Pyssel

Jag har visst blivit utsedd till att ha hand om föreningens hemsida och fick något namn till någon som jag skulle kontakta för att få igång den. Eh. Okej, tänkte jag som inte kan något om hemsidor och blev rätt svettig. 

Det visade sig att det bara handlar om en färdig mall, där mitt jobb bara blir att lägga in bilder och text och uppdatera allt eftersom, så det var ju idiotsäkert, tack o lov 😂 

Fick gå ut och fotografera lite, så det fanns några bilder att lägga ut i alla fall. Måste fixa lite fler bilder till dom andra kategorierna, så jag får se när jag får tillfälle till det. Måste gå igenom texterna lite också, det som ligger ute nu fick jag ju slänga ihop på en kvart, så dom kan nog förbättras en del 🤣 

Kul det här. Känns som det kan bli min nya hobby. Det som stör mig lite dock är att det ser mycket bättre i datorversionen än om man går in på den via mobiltelefonen, men men. Det kan ju inte jag styra över.




#1 - - Merne:

Hahaha jag råkade läsa "flummig gård" , tyckte det var jätte roligt skrivet 🤣

Svar: I wish att den var flummig. Bor alldeles för många surkärringar här för att den ska vara det 😂
Lina