Ta sig en funderare

Detta är ju typ mitt "arv" till barnen, så jag måste ju även lägga ut här det jag publicerade på Facebook igår: 

- Mamma, hur blir man arabier?
- Arabier? Menar du arab? 
- Ja. 
- Det är man ju om man kommer från den delen av världen. 

Två minuter senare. 
- Mamma, vad gör man om någon blivit biten av ett djur och kommer in och har blivit arabier?
- Va? Alltså vad menar du? Jahaaaaa, nu förstår jag. Du menar rabies? 
- Ja. Arabier. 
- Det heter rabies. Det är en sjukdom man kan få om man blir biten av ett djur. Rabies. Inte arabier. 

Två minuter efter det.
- Jag är jätterädd för Ian, han har arabier och har blivit zombie!!! 

Alltså. Det är inte lätt här hemma ibland 😅😅
-‐--------

Ted slänger ur sig roliga, tokiga och finurliga saker varje dag, han är rolig på det sättet. Kommer finnas mycket att tänka tillbaka på och skratta åt. 

Till och med när han sover verkar han fundera på något 😅