Hur tänkte jag här

Den här helgen har mina barn varit omöjliga. Dom har bråkat och tjafsat och varit stöddiga. Om det inte hade varit olagligt att sälja barn på blocket så hade jag gjort det.

Samma tjafs i badet ikväll. Till slut ledsnade jag. "Bara så ni vet det, så sover ni i era egna sängar ikväll. Jag är så less på er nu att jag inte orkar med er en sekund till."

Det var dom inte beredda på. 

Inte jag heller. Nu ligger dom där och sover och jag bah "Eh. Hur tänkte jag nu? Ska jag sova utan mina bebisar?" Sämsta jag kommit med ever. 


#1 - - Mamsen:

Äntligen!

Svar: äsch. förhoppningsvis vaknar dom, så jag kan bära in dom dit dom ska vara 😄
Lina

#2 - - Hanna Karlsson:

Ja ibland är barnen verkligen så jobbiga. Känslan av att vilja sälja dom på blocket har jag haft många gånger genom åren.

Svar: Skönt att man inte är ensam! 😂
Lina