Väldigt mycket ute i god tid

Skrev ju tidigare att jag inte tänkte stressa med något idag och man kan ju säga att vi var ute i jävligt god tid till Ians kampsportskola i alla fall. På väg dit så blev jag lite osäker på tiden, började det verkligen klockan tre? Haha. Nä. Klockan fyra började det visst. Bara att vända och åka förbi affären istället, innan vi kunde åka dit till rätt tid 🤪 

Sen hem och värma på soppan. Pojkarnas morbror kom och åt med oss, trevligt 🙂 Efter kvällsmaten blev jag helt slut och jagade in pojkarna i duschen för den stora söndagsrengöringen. Hopp i säng och två sagor och sedan somnade dom gott. 

Är rätt trött nu jag med, men jag måste in i duschen för den stora söndagsrengöringen jag med. I morgon väntar jobbet. Kortvecka dock. På torsdag har förskolan stängt och på fredag är skola och fritids stängt, så jag har semster både torsdag och fredag, inte helt dåligt. Att vara hemma med sjuka barn är ju verkligen trist, men att vara ledig med friska barn är ju hur nice som helst.