När det är typ kärlek

Det är så typiskt. När jag funderat över vad vi ska ha för tapet i vårat sovrum så var jag först inne på någon grön, då jag älskar grönt. Men så bestämde jag mig för att det skulle bli en grå/gråblå istället, för grått är ju liksom världens bästa färg. Nu har vi valt den tapet som vi ska köpa sen. 

Men nu liksom. Grönt. Jag älskar grönt. Tror det skulle kunna bli typ svinbra. Och mindes att jag såg något snyggt swisha förbi i en reklam på Facebook för några månader sedan. Googlade lite och hittade den. Och en till. Som jag fan älskar. Typ svindyra. Måste intala mig att jag gillar den grå billiga tapeten bättre. Eller hitta något liknande grönt fast billigare.... 

Vad svårt den ska vara. 


Alltså HUR fantastisk?! 


Samma här. HUR fantastiskt?! 


#1 - - Renée :

Oh den tapeten från sovrummet var ju fantastisk 😍