Jaja, det var ett jävla tjat

Okej. Med risk för att denna historia kan bli lika lång som långköraren Days of our livet (svensk titel Våra bästa år), men den ena gröna tapeten påminner lite om den grå/blå vi bestämt oss för.... 


Vilken skulle vara snyggast? Det är ju svårt att se egentlig färg på en bildskärm och tyvärr står det att den gröna säljs online och jag hittade inte att man kunde beställa tapetprov. Tänk om den skulle vara horibel när den kom hem om man beställer den? Men tänk om den skulle vara magisk? Eller är det to mucho gult i den? 

Tapeten ska passa våran träbruna säng och mina mässingsfärgade speglar. 
Jag var egentligen ute efter en dovare känsla i sovrummet, så då kanske den gröna är för ljus? 

To be continued.... 
#1 - - D:

Va gullig du är ❤️

Svar: 😂
Lina

#2 - - Mamsen:

Då jag vet att du är svag för grönt, skulle jag nog välja den. Dessutom blir det liksom en grön fortsättning från tapeten i hallen. Ring dem, jag tror säkert att prov går att ordna även om man inte kan beställa det från nätet. Eller fråga någon i den där eminenta gruppen av dumskallar om någon tapetserat med samma tapet. Du får säkert 50 svar med alla möjliga andra tapeter…

#3 - - Renée :

Jag röstar för gråa om valet ska vara mellan de där två, men egentligen röstar jag för den tapeten från sovrummet i första inlägget 😍