Min dag i bilder

Vi lämnade Ian på dagis och sedan åkte vi vidare med Ted till BVC. Älskar Tove! Mer om henne i BVC-inlägget. 

Kom till jobbet och var så här pepp på att sätta igång efter långhelgen. 

Min roomie är på semester, så jag passade på att inte slita ut mig alltför mycket 😂

På eftermiddagen körde vi ett pass i trappan. Höll typ på att dö. Måste vara allt godis man stoppat i sig under påsken. 

Efter jobbet åkte jag och hämtade min familj som var hos morfar. Ian var svindryg så jag körde hem honom och Dennis och tog med mig Ted till Coop. Inte undra på Ian var dryg, han somnade fem minuter efter dom kommit innanför dörren. 

Ted kladdade mat överallt....

Issedor väntade på godbitar. 

Nu ska Ted saneras och sen blir det nog sängen för honom. Han är rätt dryg han med nu 😂 



#1 - - Renée :

Vinner ni tävlingen eller?! Är fuskaren struken haha

Svar: Ni? Vilka ni? Det är JAG som vinner! fuskaren är inte struken, vi har inte lyckats bevisa att hon fuskar.... men jag ska minsann visa henne i slutspurten 😂
Lina