Trist sommarlovsstart

Ians sommarlov började med att alla blev sjuka förutom han. Konstig sjuka förresten. Vi är tungandade, hostiga och slemmiga (varsågod för trevligt info), blir helt matta och svettiga av minsta ansträngning, men ingen feber. 

Ian har haft dagkollo hos morfar i två dagar, men det känns inte alls nå roligt, så är det lika fint väder i morgon som det varit så ska jag ta honom och åka iväg och bada oavsett om jag är tungandad, matt och svimfärdig. 

Hade lite ledig tid idag medan Ted sov, så då rensade jag och sorterade massa papper och sånt svettigt göra. Betalade räkningar och blev ännu mer tungandad och matt 😂 
Jag sparar ju på föräldradagarna och har inte tagit ut några pengar alls, så det blev inte fett på kontot inte 🙁

Nu sitter jag och väntar på att min bil ska komma hem så jag kan åka och hämta min dagkollo-unge. Saknar honom.