Hejdå 2011

Om några timmar är ytterliggare ett år över och vi går in i ett nytt. Åren rullar förbi och man hinner inte riktigt med.

Året 2011 började inte alls så bra, men tiden gick, smärtan gick förbi och lämnade bara ett minne kvar.
Jag hittade även två utbildningar jag ville gå, med ca 130 sökande till 25 platser på båda utbildningarna lyckades jag komma in på båda. Det kändes väldigt bra! Valde den ena och det har jag verkligen inte ångrat en enda sekund (förutom lite när jag pluggade till terminologitentan)!

Vad som kommer hända 2012 har jag ingen aning om.
Förutom att:
Jag kommer inte förlova mig.
Jag tänker inte gifta mig.
Inte skaffa en endaste liten unge.
Förhoppningsvis hittar vi en lägenhet och kan flytta (har dock inga större förhoppningar, för jag vet ju hur bra dom planerna lyckats hittills...)
Jag kommer fynda fina gamla prylar.
Jag kommer gå klart min utbildning!!!
Gå utan strumpor från maj-oktober (det gör jag ju iofs varje år).
Läsa massor av böcker (de fyra jag fick i julklapp är redan utlästa, så det går undan med böcker här).
Dricka mindre öl och fler drinkar :)
Försöka använda alla mina klänningar minst en gång var ;P
Köpa en bil med bromsar, haha! Man får inte ha så höga krav här i världen, men det skulle vara fint med en bil som har fungerande bromsar iaf. Och som inte har glapp i framvagnen så att hela bilen skakar när man kör ;P



#1 - - Mamsen:

Tycker det låter som rimliga mål och jag är säker på att du kommer att lyckas!! Själv har jag än så länge bara ett mål – att skaffa mig åtminstone en hobby. Kan ju för "fäen" inta bara jobba… Mitt första hobbypaket kommer om ett par dagar!!!



Puss och kram min fina unge och tack för ett fantastiskt nyår!!