Storvinst

Sedan något år eller två så spelar jag och två andra på jobbet ihop på lotto. Dragning varje onsdag och lördag och vi har stora planer på vad vi ska göra när vi vinner. För det handlar om NÄR vi vinner och inte OM vi vinner. Överst på listan står att säga upp oss på stående fot. Jag har gått så långt som att säga att jag inte ens kommer säga upp mig, jag kommer bara inte dyka upp. 

Det verkar inte ha blivit någon lottovinst idag heller, då min medspelare inte har hört av sig,  men vinst här hemma blev det i alla fall. Vi hade lite spelkväll och Ian blev så sur när jag vann 😂 Älskar när jag vinner och han blir sur. Speciellt som idag när han ska försöka låtsas att han inte blir det och går och sätter sig i soffa med paddan helt sammanbiten 😂

Sen spelade jag och Teddan piraten i tunnan, men där förlorade jag typ alla omgångar. Blir lika rädd varje gång piraten hoppar upp. 

Pojkarna gillar att spela spel och nu när hösten kommer är det ju perfekt att spela spel om kvällarna när man inte är ute på samma sätt längre. Ska kika runt lite och se om det finns något roligt dom kan få i julklapp.