Snart första veckan gjord


Ja. Här är jag då. Tillbaka på jobbet sedan i måndags. När jag gick från bilen och över parkeringen bort mot ingången i måndags morse så hade jag nog till och med varit gladare om jag varit på väg till min egen avrättning 😂

Efter en stund dök i alla fall min älsklingsläkare upp, min fina ryska björn. Då blev det kramkalas och allt blev mycket bättre. Vad vore livet utan doktor S? Så omysigt. 

På måndag kommer min 1177 tillbaka. Det ska bli riktigt roligt, för han kommer vara så jävla deppig, det är han alltid när han haft semester och börjar jobba igen. Om jag känner mig snäll så brukar jag säga att ledigheten gjort att han ser ung och fräsch ut, om jag mer känner för att djävlas brukar jag säga att han ser mycket äldre ut än vad jag kommer ihåg 😂😂 Vi får se vad jag känner för på måndag.... 

Min stora kille har ju blivit väldigt mycket större nu. I tisdagskväll var vi på upprop för årskurs 2. Tvåan. Jösses. Han har fått en ny fröken. Han säger att hon är jättesnäll och har sett så glad ut när han blivit hämtad. Nästa vecka ska han börja fritids igen och jag hoppas att det går bra. 

Teddan börjar på måndag igen. Han är inte direkt jättepepp på det 😂 Men det blir nog bra. 

Äntligen fredag i morgon. Ser så fram emot fredagskväll. Och lördagskväll, för då blir det kräftor och surströmming. Om jag får tag i en burk, läste att det är surströmmingsbrist. Vore så kul om Ian fick testa 😁 


#1 - - Mamsen:

Fina, fina flicka… ❤️