Två yeay!

Det hände ju faktiskt TVÅ sjukt bra grejer i helgen, så bara helt beiget var det ju inte. 

För det första så rensade jag i en låda med krimskrams och trasslade ut en boll med tingeltangel. Hittade ett halsband som jag tycker mycket om. Tror jag fått det av mamma, om jag inte minns helt fel. 

För det andra så sprang jag på en kompis-mamma på affären. Spanade ner i hennes varukorg och såg att hon köpt torrschampo. Jag har aldrig använt torrschampo, men kände mig inspirerad och köpte en flaska. 
Sket i att tvätta året igår för att kunna prova och i morse sprayade jag skallen. Vilken fantastiskt uppfinning! Tror jag ska sluta lägga tid på att tvätta året helt och hållet nu 😂 

Halsband och "nytvättat" hår. 
#1 - - Mamsen:

Körde mycket torrschampo när man var ung och har några flaskor torrspray, men de luktar ju spa och går inte att använda. Vad hittade du för vän och för bra schampo?

Svar: Har smsat länk på torrshampot, luktade väl som vanligt hårspray när man sprayade, men så försvann det rätt snabbt.
Lina