Små kalasfirare


Igår var pojkarna bjudna på kalas och jag hade äran att få vara kvar och göra kalasmamman sällskap. Pojkarna hade roligt och jag fick både glass med smarriga tillbehör och popcorn, så jag var nöjd jag med. 

Ian har ett tag pratat om sin födelsedag och önskan om kalas för kompisar. Jag har försökt undvika det hela, då jag inte alls varit pepp på tanken med en massa ungar här hemma. Men efter kalaset igår så frågade han om kalas igen och jag kände att jag inte kan neka honom det, inte när han verkligen vill ha ett. 

Jag funderade lite igår kväll och kom på en idé som borde minimera röj och stök. Pratade med Ian i morse om vad jag kommit på och han blev jätteglad. Så inbjudningar mailades ut och vi har redan fått ett par svar från kalassugna barn 🙂 

Ian svinpepp och det enda jag kommer få höra ett par veckor framöver nu är väl tjat om det där kalaset 😂