Discobowling

Jag vet inte riktigt vad som hände igår på bowlingen, men Ian vann och jag kom typ sist😐 Eller Ted kom sist, men han kan man ju knappt räkna med så 😂 

Mormor och morfar kom dit med småtjejerna och dom fick också vara med och bowla litegrann. Lilla Anastasia fick en strike, trodde att mina ögon skulle ploppa ur skallen när det hände. Jag kämpade som en gris så tultar en 1-åring in på banan och får en strike det första hon gör 😂 

Det var roligt i alla fall. Eftersom jag inte visste exakt hur många som skulle bowla när jag bokade, så bokade jag två timmar. Nästa gång när jag vet att det bara ska vara vi så kommer jag boka en timme. Eftersom det var så lyckat så tänkte jag att discobowling kan vara en av aktiviteterna i pojkarnas julkalender, perfekt ju. 

Kul avbrott i vardagen och lördagen var ju verkligen perfekt med besök på museet på dagen och så discobowling på kvällen 🙂