Söndagslunk

Idag åkte vi och "hälsade på" pappa/morfar igen. Mamma hade fått dra på sig skyddsmundering och fick komma in, så hon satt där 🙂 

Då han hade fått syrgas så såg han mycket piggare ut idag, inte alls lika blek, så det kändes skönt. 

Det var väl ungefär det vi gjort idag. En tur förbi fönstret och när vi kom hem så trängde vi ihop oss i soffan och tittade på film. 

Barnen har varit hemska i helgen och jag är helt slut. Nu ikväll är jag så slut så jag inte ens pallade med att natta dom, så det fick deras far göra. Men nu börjar jag bli rätt trött och vill lägga mig jag med, så jag ska väl köra ut Dennis därifrån. Han ska ändå gå hem till sitt nu. Haha! Hann bara skriva slut den meningen så fick jag ett sms om att Ted inte kan somna för att han vill somna med mig 😂 Lika bra att gå in dit då.

I morgon är det måndag. Ian ska till skolan, jag blir hemma med Ted. Så fort han rör sig lite mer eller kommer ut i luften så börjar han hosta som fan. Börjar bli trött på att vara hemma med barn som är för friska för att vara hemma, men för "sjuka" för att vara på förskolan. Och fattig. Trött och fattig. 

Snodde bilder som mamma tog från vårt besök idag 🙂