Skolpojken från förr

I morse skickade jag iväg en skolpojke från förr till skolan. Dom har ju haft Astrid Lindgren-tema och fick avsluta arbetet med att klä sig som skolbarn förr, om dom ville. Ian sa själv att han ville. Vi ordnade en farfarströja, hängslen och vattenkammad frisyr. Hans glasögon var ju pricken över i 😍 


När han kom hem idag så berättade han att det bara var han och en kille till som klätt sig som förr och så några av flickorna. Då Ian haft svårt för sånt där förr, så berömde jag honom för att han var en av dom som "vågade". 

Han är gullig han, min Ian. Och med dom där brillorna ser han verkligen exakt ut som sin mormor 😂 Kan ju inte bli mycket sötare än så ❤ 




#1 - - Anonym:

Då gullig, och modig! Ja, jag ser mig… ❤️

#2 - - Merne:

Asså glasögonen var ju verkligen pricken över i:et!!! Så modig kille som följde SIN vilja o inte andras ♥️