Fjärilar, hajar och gravar

Idag skulle vi ha träffat en kompis till Dennis, men som jag adopterat, men han fick förhinder. Vi tog oss till Hagaparken istället och besökte Fjärilshuset. Efteråt tog vi en fika i koppartälten och sen ville vissa gå en promenad på kyrkogården och vissa ville direkt hem, så då delade vi på oss. 

Vi hann tyvärr inte se allt som skulle ses på kyrkogården för Ian blev alldeles trött, stackarn. Men det blev en rejäl sväng ändå. 

Nu sitter vi här och är skapligt slut allihop. Jag har fått tillbaka en infektion i min cysta så det känns som knivhugg varje gång jag rör mig. Kliniken jag går på är semesterstängt vecka 29 och 30. Jag fick hjälp av en vän och hoppas jag klarar mig med den kuren tills kliniken öppnar igen, så jag kan kontakta läkaren där så hon remitterar mig för operation, som planen var. Vill inte ringa kvinnokliniken själv för akutop. Jävla slaktare som jobbar där. Har ingen lust att förstöra sista veckorna av pojkarnas sommarlov heller. Blir det ingrepp nu så kommer jag inte kunna bada eller knappt något alls och det blir ju inte alls roligt för dom. Hålla tummarna och härda ut.