Varmt om fossingarna

Vi har så himla kallt här hemma och igår när jag var hem en sväng innan jag skulle hämta pojkarna så fick jag nog. Vi skulle hem och ha fredagsmys och jag hade ingen lust med att vi skulle behöva sitta frostbitna i fredagsmyset. 

Googlade runt lite snabbt och hittade en sån där ful sak som ska se ut som en kamin, med fejkbrasa, men som är en värmefläkt. 

Åkte och hämtade pojkarna, sen drog vi till Jula och jag sprang in och köpte den jag hittade på nätet och sen åkte vi hem och packade upp den. Pojkarna tyckte att den är såååå fin. Själv är jag nöjd då det faktiskt blev varmt av den och vi kunde fredagsmysa utan att frysa ihjäl. I morse gick jag upp och startade den så det gick att äta frukost utan att förfrysa nästipparna också. 

Det bästa med allt var nog också att jag hade ett presentkort, så jag behövde inte betala något för den. Så jag får väl tacka min arbetsgivare för värmen.