3-5 december

Fredagens kalenderpaket innehåll discobowling, en aktivitet jag på tisdagen trodde jag skulle behöva ringa och avboka, men sen vände Teddan och hosta och snorerier försvann. 

I lördags var Ian på kalas i skatehallen och då passade vi andra på att hälsa på morfarn som fick komma hem tidigare i veckan. Från och med lördagen var det okej att träffa honom, och då var vi ju tvungna att åka dit och kramas ❤ 

Efter kalaset så var det dags att göra lördagens kalenderpaketaktivitet - ner på stan för att ta en promenad och titta in julbelysningen, så fint. 

Söndagens paket innehöll ingen aktivitet, men vi aktiverade oss ändå. Barnen ville åka pulka, fast jag sa att dom tio flingor snö som fallit inte var tillräckligt för det. Vi klädde på oss och gick till backen. Mer grästuvor än snö, men barnen åkte en timme i alla fall och tyckte det var svinroligt 😂 

Nu tänker jag ta ett avkopplande bad innan jag lägger mig. I morgon ska Teddan till föris för första gången på två veckor, vilket innebär att jag ska till jobbet för första gången på lika länge. Efter skolan ska Ian ha med sig en kompis hem, det blir mysigt. Eller förmodligen högljutt, men det blir ju trevligt ändå. 


#1 - - Mamsen:

Blir så glad av alla bilder... :)

#2 - - Mamsen:

Blir så glad av alla bilder... :)