Ännu en helg

Jag sörjer verkligen att helgerna är så korta. Det går alldeles för snabbt. Man hinner aldrig göra allt man vill. Och ibland hinner man bara göra en massa måsten och hela helgen känns förstörd när den är över. 

I helgen har vi satsat på att göra så lite som möjligt. Jag har läst boken jag fick i present och pojkarna åt upp nästan alla praliner. På eftermiddagen åkte vi ut till Björnö för att ta en promenad, det var skönt. På kvällen blev det småplock till pojkarnas stora glädje. 

Idag har det inte varit mycket energi alls här hemma. Jag har spelat Svarte Petter med Ian ett gäng gånger och han blev lika sur varje gång jag vann 😂 

Tyckte det såg ut som Ted snuvade lite ikväll, så får väl se hur det blir med jobb i veckan. Vi har i alla fall siktat in oss på skola/föris/jobb, så får vi väl se vad som händer.