Om jag gillade hundar

Jag tycker ju inte om hundar (nu kommer Renée svimma igen), men om jag tyckte om hundar och om jag ville ha en, så skulle jag ha whippet. Dom är så ohyggligt fula så dom blir söta och så gillar dom att dega. Inte har dom en massa dryg päls heller. Men förmodligen luktar dom lika illa ändå. 

Tur man inte gillar hundar, så det slipper bli någon 😂


#1 - - Renée :

Men alltså, mitt hjärta blöder 😂 så tar du dessutom whippet av alla raser haha!!

Svar: Ja, men den är liksom så ful att man får sympatier 😂
Lina

#2 - - Renée :

Men jag håller med i att dom är sötfula

Svar: 😂😂
Lina

#3 - - Renée :

Alltså obs, jag vet att det heter "håller med om" 😂 det är nån jäkla ruta om integriret som täcker delar av rutan man skriver kommentar i så blir lite svårt att korrläsa vad man skrivit 😂😂