En jobbig dag

- Mamma, det har varit jobbigt i skolan idag, sa den rödhåriga och ville sitta i mitt knä. 

Jag visste att han hade haft en jobbig dag, då jag fick ett mail från fröken om "en händelse" som dom kallar det och sedan när jag hämtade på fritids berättade personal där om en annan händelse;  I morse innan skolan började hade två föräldrar sagt till personal då dom gått förbi och hört hur två stora pojkar sagt till Ian om han inte tog med pokemonkort till dom så kommer dom att skära halsen av honom. 

Vad fan är det för fel på ungar idag egentligen?? 

Ska poppa lite popcorn efter maten och se om vi kan prata lite mera om det som hänt. Känns riktigt skönt att det är höstlov nästa vecka.
#1 - - Mamsen:

Men för helvete!!
Är det samma ena som haft sönder hans rygga också??
Va?!? För där berättade han nåt om att den måste ha gått sönder då han tappade den, så tusan heller!

Svar: Nä, ryggan gick sönder för att han hängde i väskan när den hängde på kroken, eller som har sa "Jag skulle hänga upp väskan så bara gick den sönder".
Lina

#2 - - Merne:

vilken jävla tur att de föräldrarna hörde det där!!! Hoppas skitungarnas föräldrar tar det på allvar😠

Svar: Tycker det verkar som att majoriteten av alla föräldrar skiter i att deras barn är skitungar.
Lina

#3 - - Mamsen:

På det viset, ha ha...

#4 - - Mamsen:

På det viset, ha ha...

#5 - - Renée :

Vad är det för feeeeel på föräldrars förmåga att lära sina snorungar hur man beter dig?!?

Svar: Vet inte. Tycker inte jag gör annat än att tjata om vad man får och inte får göra. Sen gjorde ju Ian också en grej man absolut inte får göra, så det kanske inte spelar någon roll vad man säger 😐
Lina