Sju år

Jorå så att. Idag för sju år sedan gav Dennis upp och tyckte att vi kunde väl kanske bli ihop då. Så här i efterhand vet jag inte om det var en sådär jättesmart idé, men nu är det ju som det är och mina barn är ju det bästa som hänt, så helt dumt har det ju inte varit ändå 🤪 

Vi frågade i alla fall om mamma och pappa kunde ha barnen och dom är så snälla så det kunde dom. Dennis ville att vi skulle ut och äta och jag planerade in en liten överraskningstripp. 

Det var ju lite roligt att sätta sig i bilen och köra och Dennis visste inte alls vart vi skulle. Gjorde mitt bästa för att distrahera honom vid vägskyltarna, men sen hann han ju på att se en ändå och förstod att vi skulle till Uppsala. Jag hade planerat in en tur till Uppsala domkyrka, då jag visste att Dennis gärna ville besöka den någon gång. 

Efter vi parkerat gick vi och åt en sen lunch och sedan promenerade vi till kyrkan. Den är väldigt mäktig och fin den där kyrkan. När vi gått hela varvet runt där inne så promenerade vi bort till slottet och sedan ner till botaniska trädgården. Så himla fint allt. 

När vi kände oss nöjda så vände vi åter till bilen, vi hade ju en tid att passa här hemma också, då vi hade bokat bord till klockan 19. Väldigt bra planerat tidsmässigt måste jag säga, för vi var på parkeringen här hemma vid halv sju så jag kunde springa in och byta om och sedan drog vi ner på stan. 

Ian skulle sova kvar hos mormor och morfar, men då Ted är jordens morsgris så åkte vi och hämtade honom innan vi åkte hem igen. 
Var nog lika bra det. När vi kom ut på parkeringen här hemma och jag lyfte upp honom så kramade han mig hårt hårt och sa "Jag har saknat dig mamma". 

Nu ligger han här bredvid och pratar om att "Ian får sova själv hos mormor och morfar. När jag är större så kan jag sova där." 

En väldigt fin och mysig sjuårsdag har vi haft. Får la se om det blir något åttonde år, eller om vi kastat in handduken då. 

Tack för idag, min finaste BFF ❤ 

Bjuder på några av dom 371 bilder jag tog idag 🤣 



#1 - - Mamsen:

Ser jättefint ut! Vill också åka dit!

Svar: Ta med dig pappa och åk dit! Det var hur mysigt som helst!
Lina

#2 - - Renée :

Vilken fin tröja med rosorna 😍

Svar: Tack! köpte den på en loppis i Kungsör 😊
Lina