Lilla älsklingen

Stackars lilla Ted. I veckan vabbade vi ju för att han hade feber, torsdag, fredag och igår har han varit frisk och pigg igen. 

Idag var jag jättetrött och inte alls på topp, så Dennis tog med barnen på promenad till mormor och morfar så jag skulle få vila. 

Efter nån timme ringde han och skickade sms (jag vaknade precis efter sms:et) om att jag måste komma på en gång för Ted hade spytt. 

Jag åkte dit och vi åkte hem med Ted, Ian fick stanna kvar. Placerade Ted på handukar i soffan och sen har han bara spytt och spytt och spytt. För en stund sedan somnade han sittande av utmattning, jag la honom ner och hann precis tänka att hoppas han får sova en stund nu. Så skulle jag inte tänkt, för det blev genast en vända med spyhinken igen. Lilla plutteskrutt. 

Min lilla älskling. Han är typ lika ynklig nu som han var när han föddes. 

Igår kväll när vi skulle sova låg vi och gosade och han var så mysig och glad och vände sig mot mig, tog ur nappen ur munnen och sa "Jag äkkar dig", och idag så mår han så dåligt och är så ledsen. Stackars liten. 

Mamma äkkar dig med ❤
#1 - - Merne:

May the force be with you 🖖🏼🤍