Snart i mål

Halva veckan gjord, tack o jävla lov! Inser att det låter som att jag vantrivs på mitt jobb, men det gör jag inte. Jag typ älskar mitt jobb (förutom det dåliga ledarskapet vi haft och den usla lönen). En av dom bästa anledningarna med mitt jobb är Cathrine. Skulle hon sluta skulle jag gå sönder. Hon är fenomenal och vi har lika temperament och humor. Henne kan man prata om precis allt med, ingen censur utan total ärlighet och transparens. Dom andra är bra också, men jag känner extra för henne. 

Anledningen till att jag vill att veckan ska ta slut nu är för att vi har hela helgen planerad med roliga saker som jag ser fram emot. 

På lördag är det poolhäng och grillning hemma hos Lina och Flodde, ska bli så kul 😀 Och på söndag ska vi på poolparty för att fira en dagiskompis som fyller år. Mamman bor på gården mitt emot oss och jag gillar henne skarpt. Inget fluff och lull-lull. Ingen fasad för att det ska se fint ut. Hon är äkta. En bonus är ju att hon tycker att jag är toppen också 😂 

Så nu vill jag ha helg. Längtar efter att umgås med fina vänner.