Så var veckohjulet igång då

Då överlevde man den här måndagen med. Mycket tack vare att jag gjorde en stor kastrull med kyckling i curry igår, så idag när vi kom hem trötta och jävliga behövde jag bara koka ris och sedan kunde vi äta och bli glada snabbt igen. 

Efter maten var vi en sväng till Dollarstore och kollade efter ramar, jag hittade tyvärr ingen till bebisbilden jag ska ha på tavelväggen. Får bli till att kolla någon annanstans. Synd, jag älskar ju när jag kan nyttja Dennis personalrabatt. 

Innan sovdags blev det samma tre sagor vi nöter varje kväll (ungarna har hur mycket böcker som helst, men ska nöta samma samma) och sen efter dom somnat skulle jag ta en snabbdusch, men det råkade bli ett långbad istället. 

Nu blir det i alla fall sängen och någon schysst dokumentär. Om jag hittar någon. Börjar bli lite less på netflixutbudet och allt sevärt på dom andra streamingsidorna känns det som jag redan sett. Tips tages tacksam emot!