Lååååång dag

Vilken lång dag det blev igår. Vi gick upp extra tidigt så att Ian skulle få åka kickbike till fritids, det är tydligen stora hypen där nu. 

Efter jobbet så hade vi lovat barnen att vi skulle köpa med pizza och äta ute någonstans. Hämta barn, plocka upp Dennis, hämta grejer, köpa pizza och åkte vi ut och satt oss innan bron vid björnö. 

När vi ätit upp så började turen mot huvudstaden, då vi skulle skjutsa Dennis till Solna så han skulle slippa ta tåget. Väl framme så handlade Ted och jag lite fredagsmys som vi intog hemma hos deras farmor. 

Mysig bilfärd hem sen, där Ted somnade direkt och Ian och jag roade oss med lite lekar. Halv elva svängde vi in på parkeringen hemma. 

Ungarna somnade på två röda och jag tror jag gjorde det jag med 😂 

Idag är det svimvarmt. Jag håller på och tvättar nu och sen ska vi till Lina och Flodde för poolhäng och grillning, så himla sweet. 

Blir nog en bra lördag det här 😁