En ny era

I morgon börjar mitt Lilltroll på fritids! Han har varit nervös tidigare, men nu i helgen har har sett så glad ut över det och säger att han tycker det känns roligt. 

Jag däremot är mer nervös än aldrig förr! Min lilla pojke ska gå på fritids med stora barn (som jag kommer gräva ner i skogen om dom är taskiga mot min älskling). 

Och lilla Ted börjar på ny avdelning på förskolan. Tack och lov att jag har kvar ett barn i trygghet i alla fall. 

Igår var vi iväg för att köpa en ryggsäck till Ian, han valde en snygg i camouflage. Idag blev det nya regnkläder, då barnen inte gör annat än att växa. 

Nu sover dom små kottarna. Jag ska packa grejerna inför i morgon och lite sånt. Ska lämna Ian vid 7. Sjukt tidigt. Kanske bäst att jag hoppar över det där med att sova?? 

I morgon. En riktigt spännande dag. 

Ted tar en tur i nya regnjackan 🙂