Siffran håller vi tyst om

Hoj hoj, vilket stoj det är att fylla år, även då man inte fyller något märkvärdigt. 

Pojkarna svängde ihop en tårta medan jag var och handlade, så fin! Har inte fått en sån fin tårta sedan jag var liten och mamma gjorde en barbietårta till mig. God var den också! 

Mamma och pappa kom förbi och fikade, det var ju fint och riskfyllt gjort såhär i Corona-tider. En pampig växt hade dom med sig också. Katten blev nyfiken direkt, men jag har hotat honom till livet och hoppas att han tar det på allvar och inte gnager på nå blad... 

Fina blingiga örhängen från Dennis och pojkarna, och löfte om fina byxor som inte hade funnits i butik. 

Nu är jag tröttare än tröttast. Man blir väl det med åren 😂 


#1 - - Merne:

Blir det inget födelsedagsfika i år heller?!

Svar: Nä 😁
Lina