God morgon torsdag!

I morse när jag körde in på parkeringen på Löga höll jag på att svimma! En bekant bil stod där, lilla Pärlan fick dit en crawlkompis. Det trodde jag aldrig 😂 

Parkerade bilen och när jag tog upp telefonen för att betala parkeringen hade jag fått detta meddelande:


Jag antar att det finns dom med sämre morgonhumör än mig då 😂😂😂 

Kastade oss ner på varsina tre banor och sedan satte vi igång. Jag med mitt pensionärssim (fast jag är rätt snabb ändå) och dom med sitt crawlande. 

När jag simmat klart mina 40 längder, ville dom se hur man gör en riktig  voltvändning och en sådan har jag inte gjort på 20 år, så jag väl rejält tveksamt till om jag skulle fixa det, men det gjorde jag. Blev typ chockad av det med 😂 

Nu är man pigg och glad på jobbet, i morgon blir det vab för min del. 

#1 - - Renée :

Alltså, huuuuur motiverar man sig att gå upp sådär olidligt tidigt?! Lär mig!

Svar: Man bestämmer träff med någon, så man måste gå upp för att inte vara en skit som lämnar någon i sticket 🤣
Lina