Årets match

Ikväll var det dags för fotbollsmatchen som planerats på jobbet i MÅNADER. Och nej. Jag spelade INTE. Någon jävla måtta får det vara. Dock tog jag med mig pojkarna och tittade på. 

Himla fint att sitta där i gräset med sol och fint och kuliga arbetskamrater. Är himla glad att det är så många fina människor på mitt jobb. Sen är det ju några som man helst skulle slippa.... 😂 Så har jag ju mina favoriter och några man kommit extra nära. Det är skönt att spendera 7 timmar om dagen med såna man tycker om. 

Pojkarna varvade mellan att sitta i mitt knä och gosa, äta chips, skrutta runt och spela fotboll. Mina världens finaste. Ted lite mer framåt och Ian tillbakadragen och blyg. När matchen var slut och 1177 frågade om dom skulle spela lite tillsammans följde han glatt med, vågade inte säga något men sken upp som en sol varje gång han sköt in bollen i mål. Och så den lilla buffeln som inte bryr sig om något som bara knatar rätt in i mål och struntar i vem han känner eller inte känner 😂 

Det var en kul kväll och ett bra avslut på jobbveckan. Jag hoppas det blir paintball någon gång. DÅ jävlar ska jag vara med och peppra!!! 😁