Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Naaaaeeeeej.... Semestern är nu redan slut! Why?! Jag önskar jag kunde bryta en arm så jag fick vara hemma ett tag till. Jag vill ju vara ledig och pussas och kramas och bråka med mina barn. 

Sommaren har varit helt okej. Vi hade ju vissa planer som tyvärr involverade någon annan och när denna person tydligen bara snackat skit så kunde vi tyvärr inte dra iväg på det vi hade tänkt. Den missen tänker jag inte göra om igen... 

Annars har vi haft det bra. "Jag vill åka på äventyr!" är en fras Ian kommit med ofta och vi har varit iväg på små äventyr var och varannan dag. Nu i slutet var ju inte vädret någon höjdare, så det har inte blivit lika mycket bad som jag hade velat, men det får vi ta igen med badhusbad i höst 😊 





















































Tack för dom här veckorna mer er. Mina bråkiga, skrikiga, högljudda, stökiga, mysiga, gosiga och kärleksfulla små älsklingar ❤