En söndag på kyrkogården



Nu börjar det ju bli kallare ute på kvällar och nätter och då jag tänkte försöka mig på att övervintra Farmors pelargoner så var det dags att gräva upp dom, trots att dom fortfarande hade både blommor och knoppar. 

Alla ville tydligen följa med, så det blev en familjeutflykt till kyrkogården. Ian hjälpte mig med att gräva och kratta och var nöjd med sin bedrift. 

Så blev det äntligen höst hos Farmor. Nu blir det spännande att se om jag kan använda mig utav samma pelargoner nästa år igen. Förhoppningen är att dom ska bli grova och ståtliga, så jag inte behöver köpa nya taniga år efter år. 
#1 - - Merne:

Jag vill oxå ha en grav att gå till o dona med. Ni får det att verkar så mysigt!

Kul att man kan lägga upp videos nu, visste jag inte!

Svar: Jag hade ju iofs varit gladare om jag inte hade en grav att gå till 😂
Både Dennis och jag gillar kyrkogårdar, så Ian är ju van nu och tycker också om att promenera runt där ute.

Nä. videos går inte, det suger. men kom på att man kunde lägga ut GIF:ar 😀
Lina