Jobb-blusar

När jag gick på föräldraledighet så hade jag som plan att rensa ur min garderob och köpa ett nytt plagg i månaden tills jag började jobba igen, så man skulle känna sig lite ny och fräsch när man kom tillbaka och dölja looken av sliten småbarnsmor. 

Som alltid när jag påbörjar något så börjar jag och sedan tappar jag intresset. När det gällde det här projektet så rensade jag garderoben och sedan blev det inge mer av det hela. 

Ja. Så kan det gå. Tänkte att jag kanske kunde önska mig något litet plagg i julklapp i alla fall och känna mig ny och fräsch i alla fall en dag på jobbet 😂 

Låg ikväll och kollade lite. 
Det här är mina absoluta favoriter. 
Skulle vilja se chefens min om jag gled in i någon av dessa. 





Den vita är min absoluta favorit. Tänker mig den till lönesamtalet.