Att få sjukdagarna att gå

Jesus. Man har ju hört talas om barn som ligger alldeles slappa och lea när dom är krassliga. Sådan är ju inte direkt Ian. 

Idag har både Hulken och Spiderman irrat runt här hemma och den lilla han kryper glatt efter och sliter ner allt på golvet. Inte en lugn stund.
Eller jag satte mig och ritade en stund med Ian igår. Eller jag ritade och han skrev bokstäver. 
Man skulle kunna tro att en fyraåring ritat denna, men det är sådär långt mina konstnärliga egenskaper sträcker sig... 😂 

Idag kände jag att vi måste ut från hemmet innan jag blev galen och frågade familjen om dom ville iväg och göra något kul. Det ville dom. Jag hade dock inte räknat med att deras högsta önskan var att åka till Biltema och Jula..... Finns det nå tråkigare butiker än dom? 

Jäjä. Ut kom vi ju i alla fall. Sen åkte vi hem, Ted och jag käkade ärtsoppa (han fick typ fem skedar och har gjort tre bajsblöjor efter det....) och Ian och Dennis nöjde sig med bara pannkakor. 

Det var dom sjukdagarna det. I morgon ska Dennis på en anställningsintervju och jag funderar på om jag ska ta barnen och dra iväg och köpa skor till Ian. Börjar bli lite för kallt och blött för gympaskor nu, även om han bestämt sagt att han inte tänker ha några andra skor på sig. Ted skulle också behöva lite grejer, hans jacka börjar bli lite väl tunn tror jag. 

Ian har önskat popcorn till fredagsmyset, så det ska också inhandlas. 

Hoppas att hosterierna och  snorerierna är slut snart....