Heeeeeelg

Helgstart i dag, i vanlig ordning 😁 
Vi vaknade, gosade, Ă„t frukost och cyklade till dagis. Efter ett litet matstopp hemma Ă„kte Ted och jag ivĂ€g avslutning pĂ„ babymassagen. Trist att det Ă€r slut, det var mysigt och dom andra bebisarna var sĂ„ söta. 
Vi har en babymassagegrupp pĂ„ fejjan iaf. 

Efter massagen sĂ„ drog vi och Ă„t lunch med tjejorna pĂ„ jobbet, sĂ„ himla roligt. Saknar dom verkligen! SĂ„ glad över mina roliga kollegor. 

Nu ligger Ted och jag pĂ„ altanen hos pappa och chillar och Ian kittlar mig under fötterna 😂 IkvĂ€ll ska vi byta min sĂ€ng, det ska bli skönt att vakna upp utan att kĂ€nna sig som hundra Ă„r gammal. NĂ„gon gĂ„ng i helgen ska jag försöka klĂ€mma in att Ă„ka och kolla pĂ„ en bil, hur jag nu ska fĂ„ till det med tvĂ„ kalas och mors dag och allt. PĂ„ nĂ„got sĂ€tt ska det vĂ€l gĂ„.