Dejt på stan

Idag saknade jag mitt Lilltroll så mycket att jag ringde och sa att jag skulle hämta honom tidigare. 

Vi åkte ner på stan och gick runt lite och sen gick jag förbi min frisör för att kolla om hon hade någon ledig tid den närmaste tiden. Blev rätt paff när hon sa att hon kunde ta mig på en gång. Var bara att installera Ian i soffan där och parkera Ted och vagnen och hoppa upp i stolen. Fick berör över vilka fina och duktiga pojkar jag har 😊 

Efteråt fick den fina och duktiga pojken gå till leksaksaffären och köpa en bil till sin cars-samling och sen fikade vi innan vi åkte hem. 

En fin onsdag. I morgon blir det babymassage och psyklunch. Ser fram emot att träffa tjejerna 😊 



#1 - - Renée :

Men huur god såg inte den kakan ut! Är det systrarna Eriksson?

Svar: Det tyckte jag med att den gjorde. Jag blev lurad....
Lina

#2 - - Renée :

Vilken besvikelse! 😳

#3 - - Mamsen:

Jag anar en skitsnygg frisyr!!! <3