Mascara

Hade ju ett mascaraproblem för ett tag sen. Min är typ död, men inte hittat någon som verkar bra. 

Igår var vi på Dollarstore och då gick jag och kollade om dom hade nå värda mascaror. Hittade en som hade en sån borste som jag gillar och då den kostade 40 kronor så tänkte jag att jag kunde chansa. 

Jag säger bara en sak: Maj gad! Den bästa jävla mascaran jag någonsin använt!!!! Den sitter fan som berget. Igår somnade jag innan jag tvättat av den och det var inget alls under ögonen i morse. Lätt att tvätta av med vanlig ansiktstvål. Idag har jag svettats som en gris, sprungit i en vattenspridare, badat i poolen med Ted som skvätte vatten i hela fejjan, spolat ansiktet med duschen här hemma och det har inte blivit en enda mascarafläck under ögonen. Den som uppfann den där mascaran borde få nobelpris! 

Tänker aldrig någonsin köpa något annat än billig mascara från Dollarstore. 

Okej, dålig bild, men inte fan ser det ut som att jag både svettats som en gris, fått vattenspridare och poolstänk i ögonen??? 

#1 - - Renée :

Haha ditt mecka levererar igen! 🎉

Svar: 😂😂😂 Undrar vad nästa superprodukt därifrån blir?!
Lina

#2 - - Renée:

Jag hittade en klockren elementdammvippa, så billig så man kan kasta den och köpa en ny när man ska städa elementen nästa gång 😂

Svar: du ser! så jävla bra ställe!
Lina