Restauranglunch

Efter BVC mötte Ted och jag upp Dennis och Ian för att äta lunch på den lokala libanesen. Att äta på ute på lokal med Ian kan vara en riktigt spännande upplevelse. Oftast har man fått slänga i sig maten på fem minuter för sen har han fått myror i kroppen. Den senaste tiden tycker jag dock det har gått bättre, så jag tänkte vi kunde testa idag. Och det gjorde vi ju rätt i, för det gick jättebra 😊 Inte en enda lunchgäst hade någon som helst anledning att bli störd vid maten, för Lilltroll satt på sin stol och åt av sin mat. Jag behövde inte stressäta alls. Charmade servitörerna gjorde han också, för dom busade med honom innan vi skulle gå 😊


Maten är riktigt god på det där stället och jag hade kunnat gå dit bara för att äta salladsbuffén som dom har på lunchen! Första gången vi åt lunch där, men jag hoppas verkligen att det blir fler gånger. 


#1 - - Ians Pappa:

Haha ja den tomaten fick sin beskärda del salt...

Svar: Får ju börja låsa in salt och peppar här hemma, tror jag 😐
Lina