Helgmys

Helgerna går så fort, man hinner knappt med. Veckodagarna går förresten fort dom med för den delen. 


Fredagkvällen tillbringade vi hemma hos Merne & Co, alla ville äta kött och strips förutom Merne som ville äta BK. Så vi kompromissade och åt BK 😂 

Igår minns jag knappt vad vi gjorde. Ian ville sova hos mormor och morfar och som alltid tycker jag att det är sjukt jobbigt när han inte är hemma. Det är så tomt. Även fast han ändå bara skulle ligga och sova så känna det tomt när man vet att han inte ligger där i sängen. Vi tog en promenad till Ica och köpte lite plockmat och satt och fipplade med, det var gott och var lite som plåster på såren. 

Idag när vi kom bort till Ian så tog vi på oss och så gick vi alla ut på en promenad med pulkan i släptåg. Kul att leka lite med Ian i snön, han tycker det är riktigt roligt. 

Innan vi for hem åkte vi och handlade mat till veckan som kommer, så det är klart. Skönt att ha allt hemma och färdigplanerat så man slipper det eviga tråket med att fundera över vad man ska äta. 

Dennis har gått och blivit förkyld, så han får ligga med sin frossa och snörvla på soffan inatt. Det är jag lite glad över, för Ian får sova i stora sängen inatt, så nu ligger jag här och myser med mina fina pojkar på varsin sida om mig. Mysigare än så kan det ju inte bli ❤

Kollage stulet från mamma. Min telefon låg i fickan hela promenixen.