Hipp hipp hurra!

Till våran pappa idag! Eller inte till min pappa alltså, utan till pappan som bor här hemma med oss, pojkarnas pappa och min BFF. 

Jag och pojkarna tassade upp i en iskall lägenhet för att fixa kaffe och plocka fram paket, sen stormade vi in i sovrummet sjungandes "Ja må han leva!". Fast det var bara jag som sjung, så det kanske hade varit bättre om vi skippade sången helt och hållet 🤔 

Ian fick bära dom stora paketen, jag fick bära Ted och Ted fick hålla i det lilla lilla paketet. Som han vägrade släppa, så när Dennis tog det började han gråta 😂 I paketen låg det en väska, en slipsnål och en eye roll-on, tänkte att en sådan kunde vara bra när man närmar sig 40 med stormsteg. 

På eftermiddagen var vi ner på stan  och födelsedagsfikade med Dogge och sedan efter att pojkarna somnat för kvällen lagade jag middag som vi åt i lugn och ro. 

I förbifarten noterade mitt öra att Dennis hade någon önskan om att fortsätta se en serie på HBO, så jag tänkte att vi kanske kan avsluta födelsedagen med det. 

En lugn och stilla födelsedag. 
Grattis på födelsedagen, min finaste fina ❤


#1 - - Pappa:

Tack för att ni gjorde en sån fin dag åt mig idag. Jsg älsksr er // pspps

Svar: Vi borde köpt nya glasögon och bantningsredskap för feta fingrar, så du kanske prickar "A" istället för "S" 😂
Lina