Nu är det helg!

Torsdag har så länge jag kan minnas varit min absoluta favoritdag. Min helg har alltid börjat på torsdagen, för det är ju inte direkt så man stressar ihjäl sig på jobbet på fredagar, nä det brukar vara mer chillfeeling. 

Ian gillar torsdagar så mycket att han vaknade fem i morse. Vettetusan vad som gick snett där, hans tidigaste ever har väl varit runt halv sju annars. Han gillar sovmorgon, det har han gjort sen han föddes. Hur som så hade pojken vett att låta sin mor sova och väckte sin far istället, så jag led inte på grund av detta snesteg 😂 

Efter att ha droppat av Lilltroll på dagis hade Ted babymassage på schemat. Många av dom andra bebisarna skrek och skruvade sig, men Ted verkar bli av livsnjutare av rang och låg platt som en pannkaka still och njöt. Ser framför mig hur Ted och jag kan åka på spaweekends i framtiden. 

När knådandet var över tog vi oss ner på stan och käkade lunch. Eller Dennis och jag lunchade, Ted sov. Hans två små sågblad duger inte till att äta sushi med än. 

På eftermiddagen var det Ians tur att få mammatid och vi drog till badhuset. Åkte lite tidigare så vi hann bada lite på egen hand innan  simskolan började. Ser framför mig hur Ian och jag kan dra på solsemester och plaska i poolen sen. 

Det var den härliga helgstarten. I morgon kör vi fredag. Hoppas på sol så vi kan vara ute och ha det nice innan vi ska hämta upp barnens farmor vid tåget. 

Mmmm.... massage.... 

Mmmm... lunch.... 

Badhustrött kille som somnade på typ trettio sekunder. 


#1 - - Dennis:

Våra fina pojkar 😊

Svar: Finaste pojkarna i världen, dom fick vi 😍
Lina

#2 - - Renée :

Haha alltså första bilden 😂

Svar: 😂
Lina