Att göra

Saker att göra innan tillskottet kommer:

• Ta fram, gå igenom och tvätta kläderna efter Ian. 
• Köpa "hem från BB-outfit." Verkar skitsvårt. Letat i månader, men hittar inte exakt det jag vill ha.
• Ta upp spjälsängen från källaren och göra i ordning. Alternativt hämta korgen från mamma. Om inte den inte redan är paxad. 
• Hitta en normal babysitter. 
• Fixa blöjor, rumpsalva och såna saker. 
• Leta reda på och tvätta skötväskan.
• Köpa regnskydd till vagnen. 
• Hämta upp babyskyddet från källaren.
• Byta plats på Ians bilstol och se om vi får plats med både hans stol och babyskyddet, annars blir det svettig 😐 

Och sist, men typ det viktigaste;
- GÅ OCH KLIPPA MIG!!! 

Ja. Det är säkert fler saker som ska fixas, men dom har jag förträngt. Eller så har jag glömt vad man borde ha fixat innan. Någon som kommer på något? 

Update: 
HERREGUD!!! DET VIKTIGASTE ÄR JU FÖR FAN ATT SY BABYFILTEN!!! Jag måste alltså ner och köpa kantband. Det är för lite tid kvar!!!! 😢😢😢

#1 - - Renée :

Andas! Glöm för f-n inte att andas

Svar: Hinner inte! Kom precis på att jag måste packa BB-väskan också! Jag har inte ens en väska att packa i!! 😐😐😐
Lina